ImproveMe - again. :)

Hej allihopa.

Ni har väl inte missat Marie's senaste blogginlägg? Man fick chansen att skicka in en bild på någon man ville hedra, och så la hon in det på bloggen. Min bild är den högst upp, och min kääääääre vän skickade in en bild på henne, mig och Picasso - den ligger näst längst ner om jag inte är helt ute och virrar.

Det är så fint gjort av henne tycker jag. För visst har vi alla någon vi vill hedra.

Sen kan jag även berätta att Marie ikväll sitter i juryn på Östra Reals Talangjakt. Jag har ingen vidare information om vad det är för någonging, men bilder därifrån kommer i veckan!


Ciaaooo.

Kommentarer
Postat av: Cara

Gillar din blogg!rolig o läsa

Läs min på vace.blogg.se

2008-12-11 @ 00:41:27
URL: http://vace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0