Du är perfekt som du är!

"We can do what we wanna do,
We can be what we wanna be."

Jag har funderat lite, och kommit fram till att Marie är en sån jävla inspirationskälla. Iallafall för mig, och jag vet att många håller med. Hon är inte som alla andra. Hon är inte pinnsmal, hon följer inte alla skönhetsideal. Hon är naturlig, och jag älskar det. Det får en att inse att man är perfekt som man är. Att man inte behöver se ut som alla andra anorektiska modeller för att "passa in". Hon har sin egen stil och bryr sig inte om vad alla andra tycker.

Go Marie säger jag bara!
25:e mars 2008


Kommentarer
Postat av: Cherie

Jaa, du har helt rätt! Verkligen!
Love Marie!

2008-03-25 @ 22:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0