Om mig.

Jag har fått mycket nya läsare nu, och jag tycker det är på tiden att jag presenterar mig.

Jag heter Marie, är 15 (snart 16) år och bor i Borgholm på Öland. Mitt stora intresse är musik, och favoritartisten är självklart Marie Picasso ;) Jag tar pianolektioner en gång i veckan, men spelar själv varje dag ;) Jag sjunger också, även om jag inte är riktigt lika bra på det. Kläder och skor är också något som intresserar mig. Åh, och om nån är intresserad så är min favoritparfym Sarah Jessica Parker - Lovely ;P

Jag har sett Marie 3 gånger live (två konserter och en signering), och snart blir det en 4:e gång.

25:e mars 2008

Kommentarer
Postat av: Sofia L

åååh den parfymen är verkligen underbar :D

2008-04-10 @ 22:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0