Redigering & signering.

image7
Bild: Mariepicasso.se - Redigering: Mariiepicasso.blogg.se
Blogg.se gör inte bilderna rättvisa. Men här har ni ett litet smakprov på mina redigeringar.

Nu är det inte långt kvar till konserten. (12 dagar för att vara exakt). Och jag undrar; efter konserten är det en liten signering som vanligt, och då har jag möjlighet att prata en liten stund med henne. Är det något speciellt ni skulle vilja fråga henne, skriv i en kommentar så tar jag med mig frågorna till Örebro och ställer de till henne.

Sounds good, huh? ;)
Kram, Marie.
24:e mars 2008

Kommentarer
Postat av: Cherie

Åhh, kan du fråga om det blir sommarturnee och om du får ge hennes adress till mig eller om hon har email? :D

2008-03-24 @ 11:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0