Present och prestationsångest ;)

Förlåt för det dåliga bloggandet. Verkligen.

Jag har som sagt ingen tillgång till internet hemma och kommer inte ha det på cirka en månad, om inte mer! Jag hatar att flytta. Men jag ska verkligen försöka skriva mer när jag är här (ungdomsgården) och på biblioteket.

Dessutom har jag sjuklig prestationsångest eftersom att Fröken är här och läser ;) Skämt å sido. Men det dumma är att jag inte kan lägga in några bilder eftersom jag inte sitter på min dator. Men det finns ett internet café på ATG't och ska kolla om man kan ta med sig sin egen dator dit och skriva.  Jag älskar att ha laptop.

Födelsedagspresenten till Fröken damp ner i brevlådan igår. Jättefint, verkligen. Bra jobbat Per! Nu kan jag ju förvisso inte lägga in någon bild här ( ;) ) men så fort jag sitter på min egen dator ska jag maila ut bilder till er fans :)

Per: Det skulle vara sex styckna va? För det fick jag :) Ska bara kolla så det inte blir fel :)

Skriver nog imorgon. Om jag inte ska ut och partaja ;)

PUSS! Och tack Marie, du ÄR verkligen en ängel. Jag avgudar dig!
10:a April 2008

Kommentarer
Postat av: kim

jepp, det var 6 st :)

2008-04-10 @ 20:14:23
Postat av: Visualization Chief

Kung att dom har kommit!

2008-04-11 @ 04:10:16
Postat av: Cherie

Vad bra att allt går bra, nu är det bara kortet som ska fram också! Kram!

2008-04-11 @ 06:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0