Presenten är framme :)

Hej hopp!

Presenten är levererad och framme :) Marie blev jätteglad! Det är så roligt att göra saker för andra, bara en grej som att köpa en födelsedagspresent. I love it! Så här skrev hon i sin gästbok:

"Mina finaste änglar!

Om ni visste hur glad jag blev när jag såg den fantastiska present som jag fått :)


från hela mitt hjärta, TACK, för all tid, och jobb och omtanke som ni lagt ner på detta!  Betyder mer än ni någonsin anar!!


Ska jag äta på varje morgon fom nu :)

All kärlek, tack för att ni finns!!!

Marie Picasso( Nu lite äldre å lite klokare :) )"

Picasso for president. Ni anar inte hur mycket jag saknar henne :/ :)
PUSS!
Marie / 25:e April 2008


Kommentarer
Postat av: Cherie

Jättekul att allt blev bra tillslut!! Har hon fått kortet också? :) Kram!

2008-04-25 @ 18:33:19
Postat av: Marie

Cherie: klart! jag skickade allt tillsammans :)

2008-04-25 @ 21:20:36
URL: http://mariiepicasso.blogg.se/
Postat av: Visualization Chief

We really did it! :)

2008-04-26 @ 04:16:39
Postat av: idarehnsbo

vad vare för present? :)

2008-05-07 @ 18:25:17
URL: http://idarehnsbo.blogg.se
Postat av: idarehnsbo

hej!
jag tycker att alla som läser detta ska gå in på min blogg och lämna din åsikt om mobbning.
det är alldeles, alldeles för vanligt och jag är trött på att stå och titta på.
med mycket hjälp från er läsare så ska jag göra något, men än vet jag inte vad.
ni får mer än gärna länka till min blogg eller skriva om den.
sprid det vidare helt enkelt.
kom ihåg- vi kan förändra, men ensam är det svårt.
tack på förhand

2008-05-07 @ 18:25:53
URL: http://idarehnsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0