Tjena hejsan :D

Hej allihopa! Sitter på bibblan nu. Tänkte skriva lite nu innan jag drar iväg på 20-årsfest :)

Det känns så himla tråkigt att turnén är över. Verkligen. Jag blir nästan lite deprimerad. Jag har liksom vart och sett henne i December, Februari, Mars och April. Alltså med ungefär en månads mellanrum. Nu måste man vänta flera månader innan nästa gång.

Men hon ska ha semester nu, åka utomlands och bara ha det bra. Och jag unnar henne verkligen det. Hon måste också ha ledigt även om jag skulle vilja att hon turnérade hela tiden ;) Men hon får inte bli utbränd, så var ledig Marie! Ladda upp inför sommarturnén. Jag har redan börjat spara pengar så jag kan gå på så många konserter som möjligt. Haha. Jag låter verkligen som värsta stalkern. Men jag är inte det, jag lovar ;)

Nehej, nu har jag inget mer att skriva tror jag. Isånafall återkommer jag.

Ha det bäst och fortsätt att läsa här :)
11:e April 2008

Kommentarer
Postat av: Kim

happy helg och ha så skoj på festen ;)

2008-04-11 @ 14:52:50
Postat av: Cherie

Hihi! Jag ska träffa Marie imorgon! JIIPPIIIEEE

2008-04-16 @ 21:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0