Rix Fm 2008




Jag & Mikaela tog bussen ifrån mig vid kvart över 11. Var framme i Kalmar runt kvart över 12. Vi gick på stan en liten sväng, sedan till Stortorget där vi bänkade oss med skylten framme och väntade. En stund senare träffade vi Malin, sjukt kul att träffa dig darling!

Sen såg vi att Marie stog på scenen bakom vem det nu var som repade. Så jag & Mallan sprang fram och vinkade och hade oss, he he. Marie såg oss såklart och pekade och vinkade och gjorde värsta "heja"-posen xD.

Sen repade hon och vinkade och gjorde tummen upp till våran skylt och hej och hå xD. Efter hon repat gick vi bakom scenen för att träffa henne. Men vi missade henne, så vi gick tillbaka och ställde oss vid scenen och väntade. Och väntade...

Sen började alltihop med Ramsells som förband. De var bra, men drygt att kolla på i en hel timme. Iallafall, sen var det massa andra som uppträdde, SEN! Sen kom hon, världens underbaraste människa. Hon sjöng Miracle, This moment & Winning streak. Och jag har aldrig i hela mitt liv varit så lycklig som jag var då.. Det var F-A-N-T-A-S-T-I-S-K-T.

När hon sjungit klart mosade vi oss igenom publikhavet och ut bakom scenen. Där träffade vi The one and only - Picasso. Och, oboy, jag har aldrig varit med om nåt liknande. När hon såg oss sa hon: Men heeej tjeeejer! Vad kul att ni är här! Då sa jag något i stil med att detta var det bästa framträdandet hon någinsin gjort, och då var hon helt rörd och bara: aaahw, tack! vad snälla ni är!  Sen kramades vi, och jag grät och skrattade på samma gång. Marie grät också en skvätt, likaså Malin. Sedan kramades vi lite till och hon pratade om att vi skulle vara starka, stå på oss och inte låta någon knäcka oss. Hon frågade om vi trodde på mirakel, och vi sa att hon var ett mirakel. Och så sa hon: Kan jag så kan ni, ta hand om er och var inte ute för sent *blinka åt oss inte helt oskyldigt*.  Vi tog kort, kramades ännu mer och sedan sa vi hejdå och på återseende.

Sen kramade vi Malin hejdå och gick till bussen och åkte hem till mig.
Utan tvekan bästa dagen i mitt liv, hittills.


Kommentarer
Postat av: Michelle

Härlig blogg med snygg design!! Såg din 'visningsbild' där du har den gula toppen. Var har du köpt den.. jätte cool :D Ha det gott.

2008-09-04 @ 10:18:43
URL: http://michellebeit.blogg.se/
Postat av: Gracco

Hej Marie! Jag heter Grenen och jag är ett stort fan av dig! Jag undrar vad du har för utbildning? Har du pluggat musik eller är du fullständigt outbildad? Jag vill bara säga att jag tycker att du är en riktig fitta och att du har stora bröst och att du sjunger bra. Undrar bara när du kommer medverka i Idol 2008? Jag såg dig på Åland och du gav mig en autograf, den har jag slängt. Hoppas det går bra med din karriär. Jag hatar din musik men du har ganska go kropp. Hej då / greken

2008-09-07 @ 00:23:39
Postat av: Erika Renström

Lyckats fånga fina bilder :)

2008-10-21 @ 12:15:37
URL: http://erikarenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0