Amazon & Tradera.

Hejsan allihopa!

Hinner inte skriva så mycket idag, men ett kort inlägg kan jag väl bjuda på ;) Per gav mig lite information om Maries tidigare singlar som släppts i bl.a Tyskland. Jag har tidigare inte vetat var man får tag på dem, men nu så ;) http://www.amazon.co.uk/ är adressen. "Do it again" och "Tell the world" finns där. Både nytt och begagnat.

Så ifall ni inte visste det - vet ni det nu :) Tradera kan ni också hålla utkik på. Där kan det dyka upp både skivor och posters. Allt för en relativt billig peng också, för det mesta :)

KRAM!
20:e mars 2008

Kommentarer
Postat av: Visualization Chief

Tradera har jag använt mig av, skaffade en affisch därifrån + en magnet att sätta på kylskåpet.

2008-03-22 @ 04:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0