Bobster & välgörenhet.

Förlåt att jag inte bloggat på ett tag. Det är så himla mycket med flytten nu.

Idag var Marie med i Bobster, jätteroligt att se! Hon visade sina favoritmusikvideos och sådär. För er som missade det kommer här en länk: http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1097546

Sen ska jag även berätta en annan jätterolig sak..

Här i lilla Borgholm är det väldigt många unga människor som använder knark (detta är inte det roliga, hold on!). Jag, en fältsekreterare och två kompisar satt och pratade om detta och fältarn undrade vad vi skulle kunna tänka oss att göra för att förebygga detta. Då kom vi fram till att vi skulle försöka fixa ihop en välgörenhetsfestival av något slag där vi samlar in pengar i förebyggande syfte. Vi satt och diskuterade om vi skulle ha några artister och så med. Då tog en av kompisarna upp Lars Winnerbäck, och jag var inte sen med att rycka in och säga att då ska minsann fröken Picasso också vara med! Den andra kompisen ville ha med Sanna Nielsen. Så vi jobbar på detta nu, och jag hoppas verkligen det blir av. Jag ska prata med Marie om detta när vi ses nästa Lördag. Då meddelar jag såklart vad hon sa och så.

Vi får se. Jag håller tummarna.
28:e mars 2008

Kommentarer
Postat av: Visualization Chief

Kör hårt!

2008-03-28 @ 04:56:00
Postat av: Cherie

Jaa, vad kul! GO GIRL!

2008-03-28 @ 11:01:07
Postat av: angelica

duuuu suuuuuuger

2008-04-05 @ 23:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0