Flytt & paket.

Hej på er!

Maries födelsedag närmar sig (24:e April för er som inte vet), och vi (på forumet) håller på att pula med lite presenter och så :) Jag vill inte säga för mycket.. Marie kanske är här och kollar i smyg ;)

Jag flyttar imorgon (eller idag, klockan är över 00.00]- alltså inget internet på några veckor. Jag ska försöka sitta så mycket som möjligt på internet på biblioteket och krongården, så jag kan blogga. Men bara så ni vet varför det går lite trögt här.

Kram
29:e mars 2008

Kommentarer
Postat av: Visualization Chief

Tjena Marie! Om du läser det här så vill vi jättegärna att du kommer och tittar i "presentgästboken". Det står en massa intressant där, och vi behöver din hjälp kan man säga.

2008-04-03 @ 02:46:28
Postat av: Bimbo Boy

Marie är grym! :D

2008-04-03 @ 22:48:37
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0