Örebro, nästa!

image3
Bild från Idol.se (med lite redigering av mig)

Näst sista konserten för turnén är över. Och jag har inte hört något om att den blivit inställd, så jag antar att allt gick som det skulle.

Marie har ju ställt in 7 stycken konserter. Anledningen till att hon varit sjuk. Vad har hon då varit för sjuk? Jag vet inte, men jag antar att om hon inte ställt in dom hade hon blivit utbränd. Det är så mycket stress runt omkring henne, och det kan man väl förstå? Det är många som klagat och varit sura över att hon ställt in konserter. Visst, klart man förstår att ni blir besvikna. Men det är väl bättre att hon får ta det lite lugnt så vi får se mer av henne framöver?

Nu har Marie bara en konsert kvar. 5:e April på Conventum i Örebro. Jag ska, som jag tidigare sagt, dit. Hoppas även jag får chans att träffa henne en stund och tacka henne för denna turné, och övertala henne att ha en sommarturné.

Kolla in forumet föressten, Maries änglar ;)

Kram / M
21:a mars 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0