Picasso på Conventum <3

Hur ska jag börja? Underbart, underbart, underbart.

Det började med att jag & Mikaela kom fram till Örebro vid halv åtta. Då gick vi till Conventum och väntade vid scenen. Det började komma jättemycket folk och jag och Mikaela undrade om vi verkligen kommit rätt.. Det var bara massa fjortisar och småbarn. Det visade sig att det skulle vara nåt jävla disco där också. Det hade vi inte fått någon som helst information om. Dom knuffades och hade sig, jättejobbigt!

Men tillslut kom Fröken och det var bara underbart. Hon blev trött på sina skor efter ett tag, så hon slängde av sig dom, haha! Så söt.

Efter konserten var det signering. Vi väntande en stund, sen var det våran tur. Hon signerade skylten och vi pratade en del :) Vi hade med oss en för tidig födelsedagspresent till henne i form av ett halsband med ett hjärta och en ängel på, samt ett par örhängen med änglar. Hon blev jättejätteglad och sa att de passade till hennes klänning och att hon skulle ha de på sig senare ikväll. Yay, typ. Hon sa också att "er har jag minsann sett förut" haha! Tog lite kort, pratade lite till, sen gick vi.

Vi gick dock inte långt, vi ställde oss bredvid kön och väntade en stund till, för vi ville ha en gruppbild också. Stod där en stund och snackade om sommarturné och sånt, nice nice.

Nä, nu orkar jag minsann inte skriva mer, är det nåt ni vill veta får ni allt ta och fråga.

PUSS!
5:e April 2008




image13image14

image16
image15

Kommentarer
Postat av: Visualization Chief

Jättecoola bilder! :) Var det nån försäljning också? Alltså kunde ni köpa några Picasso-kläder eller nyckelband?

2008-04-06 @ 06:01:48
Postat av: marie

Absolut. Tröjor, skivor och nyckelband.

2008-04-06 @ 11:07:31
URL: http://mariiepicasso.blogg.se/
Postat av: Visualization Chief

Good! :) Jag bär alltid mitt nyckelband när jag är ute.

2008-04-07 @ 04:14:43
Postat av: anna

det´var kul att ses! Hoppas vi ses fler gånger i framtiden :)

2008-04-08 @ 20:11:36
URL: http://evighet.blogg.se
Postat av: Marie Picasso

Hej fina tjejerna!

Kul att ni kom en än gång och tittade på mig :)


Hoppas vi ses mera i framtiden, !!!

Och tack en än gång för fina presenten!!!

Många kramar Marie Picasso

2008-04-09 @ 22:21:52
Postat av: Visualization Chief

Marie G: Du har verkligen lyckats till 100% med din blogg. Våran fina Ängel Picasso har t.o.m. varit här och skrivit! :)

2008-04-10 @ 14:56:49
Postat av: Cherie

Åhh, häftigt att Marie har varit här och skrivit! Värsta coolt ;)

2008-04-10 @ 18:36:55
Postat av: Cherie

Hur gick det förässten angående det där med välgörenhets saken? :P

2008-04-10 @ 18:38:20
Postat av: Marie Picasso

Hej min änglar!
Hoppas vi träffas snart igen , på min sommarturnè.

Ha det bäst

Kram och kärlek /Marie

2008-04-10 @ 19:49:03
Postat av: Cherie

Hej min änglar!
Hoppas vi träffas snart igen , på min sommarturnè.

Ha det bäst

Kram och kärlek /Marie

Detta här åvan har inte Marie Picasso skrivit, det var en kompis till ett annat fan som har skrev det, jag vet inte varför! Så tro inte att det är Marie Picasso för det är det inte. Men det andra inlägget är från Marie Picasso, men inte detta! Bara så att alla vet.

2008-04-10 @ 20:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0