Allsången.



Jag sa ju att jag inte skulle skriva om Allsången här. Men jag kan inte låta bli iallafall :)

Jag & Mikaela kom till Brunnsparken vid 12.00, vi blev insläppta nästan direkt så vi gick och satte oss vid scenen och väntade. Det ösregnade en stund, så det vart en stor sjö precis framför våra fötter. Sen klarnade det upp en stund, och gissa vem som kommer gående en liten bit ifrån oss? Picasso såklart. Vi gick fram och pratade och tog kort med henne och lite så. Mycket trevligt vill jag lova. Sedan satte vi oss och väntade lite till. Sen vid 14.00 börjar det. Henrik sjöng lite allsånger och var allmänt knasig. Sedan kom fröken ut och sjöng "Miracle". Hon såg våran skylt direkt (samma som i Örebro i April), gjorde tummen upp och var allmänt söt. Vi sjöng med och hon kollade på oss hela tiden :).

Sen gick hon bakom scenen och det var lite allsånger med Henrik, samt lite Pippi och så. Sen kom Marie ut igen och sjöng "This moment" & två allsånger. Det var massa getingar som avbröt henne ett par gånger, haha. Men de dras ju till sötsaker så... ;)

Efteråt, när allt var slut satt Marie & Henrik och signerade. Henrik var helt galen, och asrolig. "Jag får säga vad jag vill, jag är inte med i Bolibompa längre", HA HA HA! Iallafall så väntade vi tills alla hade fått autografer och så, så vi skulle få så mycket tid som möjligt med Marie. Hon kände igen oss direkt, as usual. "HEEEEEEEEEJ TJEJER!!" utbrister hon när hon ser oss. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Jag bad henne signera skylten och sådär. När hon såg autografen som hon skrev på den i April så sa hon: "Jaaaa, men det kommer jag ihåg. I Örebro ju :D". Sen sa hon typ "Haha, hur skulle världen se ut om jag hade varit president? Mycket konstig ;)". Hon är sweet den kvinnan. Vi pratade lite till och lite till. Vi tog några kort också, trevligt trevligt. Sen gick hon, och vi åkte hem, ett minne för livet rikare :)

Puss&Kram
4:e Augusti 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0