Ang. Maries turné.

Maries turné har fått ganska mycket negativ respons. Men vet ni vad? Bry er inte om det, för det betyder inte att den är dålig. Jag kan avslöja att jag varit på två av konserter (och ska på den sista i Örebro också) och de har varit succé. Publiken har sjungt med och dansat. Men folk har delade åsikter, och det går tyvärr inte att göra så mycket åt.

Hur som helst, Marie har två spelningar kvar att göra denna turnén. Jag ska som sagt på den sista, och då ska jag även höra med Marie om det blir någon sommarturné (vilket jag antar, och hoppas, att det blir).

Spelningar som är kvar:

21:a Mars - Gislaved
5:e April - Örebro

Nu vill jag veta: Har ni sett någon konsert med Marie? Vad tycker ni?

Kram!
17:e mars 2008

Kommentarer
Postat av: Kim

Såg konserten den 14:e februari :) underbart hela vägen, trots att den varade 1 1/2 timme så känns det lugnt som att den kunde fått vara lite längre ;)
skit i vad tidningarna skriver, far och se den själva :)

2008-03-17 @ 23:38:41
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: Ccherie

Hej hej!
Jag kommer läsa bloggen varje dag. Hoppas att det blir en sommarturné! Kram!

2008-03-18 @ 06:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0