Jag vs. Marie.

image4

Fått förfrågningar hit och dit om att lägga in en bild på mig och Marie. So here you go. Jag har ett par till, men de får ni se en annan gång. Detta var från min rosa period i December. Första gången jag träffade Marie, mycket trevligt. Jag fick fina kommentarer av henne om mitt hår.

Men nu ska jag sluta snacka om mig. Jag har gått med i olika topplistor och sådant, så jag får fler besökare hit. Fortsätter det i den här takten kommer detta snart vara en stor blogg. Jag pingar även inläggen jag skriver, detta ger också fler unika besökare. Ni får jättegärna tipsa och länka hit (har sett att Mikaela redan gjort det. Tack och bock).

Skriver igen lite senare. Kram
22:a mars 2008

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser bloggen fortfarande! Kraamiiss!

2008-03-22 @ 20:20:33
Postat av: Visualization Chief

Jättevacker bild :)

2008-03-22 @ 23:33:06
Postat av: Mikaela

klart man gör! haha

2008-03-23 @ 16:35:41
URL: http://ladolcevitaa.blogg.se/
Postat av: Momo

Jag har bara en spaces-sida men jag lägger din adress där . Fint gjort det här med Marie_blogg .Du är jätteduktig.

2008-03-24 @ 23:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0