Sing-A-Long.

image2
Bild lånad från Maries idol-blogg.

Det är bestämt att Marie ska vara med i Sing-a-long, dock vet varken jag eller hon när det ska sändas. Men mer information om det är att vänta, håll ut! Sedan får jag väl övertala henne till att vara med i Så ska det låta också. Det hade väl varit något?

För Maries skull hoppas jag verkligen att hon kommer att synas mer i media. Jag (som många andra) vill ju inte att hon ska försvinna som de andra Idol-vinnarna. Det är hon verkligen inte värd. Hon är värd att uppmärksammas till tusen. Hon är så bra!

Kram Marie!
18:e mars 2008

Kommentarer
Postat av: Kim

tjohoo, dags att hålla utkik då :D

2008-03-18 @ 22:28:47
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: Visualization Chief

Det ska bli jätteroligt naturligtvis! Jag vet i alla fall att hon kommer att vara med TIDIGAST 5:e april. Så det börjar inte brännas riktigt än. Men när det väl är dags då blir det fantastiskt.

2008-03-19 @ 15:01:56
Postat av: Cherie

Jaa, jag vill se Marie i alla möjliga program! Älskar Marie!
Pözz :D

2008-03-19 @ 16:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0